Despre cei pe care nu-i ştiţi încă…presenting Ada!

Salutare! Sunt Alexandra Carlsson (Ada) şi mă bucur că fac parte din echipa Fundației Comunitare București! M-am alăturat echipei din luna mai şi eu o sa fiu cea care se va afla pe baricade în căutare de fonduri pentru acţiunile şi proiectele noastre comunitare… Aşa că pregătiţi-vă şi aşteptaţi-vă să bat la uşa voastră, să povestim, să primim sfaturi, să vă conving de importanţa rolulului vostru în acţiuni civice, umanitare, eco, şi lista poate continua…

Am absolvit ştiinţe politice la Bucureşti şi un master în management cultural la Maastricht şi, imediat după terminarea studiilor, am lucrat o perioadă în proiecte de reabilitare rurală în Transilvania.

“Românului îi plac foarte mult poveștile” îmi spunea un prieten vechi artizan. Eu cred că oricui i-ar plăcea poveştile daca sunt spuse cu patos! Ei, eu o să încerc să vă familiarizez cu poveştile pe care voi toţi le trăiţi fără să va daţi seama! Este nevoie şi de puţină inimă de fier ca să acceptăm situaţia dramatică în care se află Bucureştiul la momentul actual, dar şi să acţionăm pe forţe proprii şi spontan. De aceea noi vom crea un calendar de proiecte comunitare în care voi aveţi ocazia să veniţi cu propuneri sau să vă alegeţi ziua şi acţiunea la care vreţi să luaţi parte!

Am copilărit în Scandinavia şi prima hârtie reciclată am realizat-o la 4 ani…o am şi acum acasă. Prima acțiune de ecologizare, primul Garbage Monster al pădurii l-am construit când aveam 6 ani. Ultima ceartă cu un cetățean care arunca un ambalaj mare de chips-uri pe trotuar a fost ieri… Am încredere că lucrurile se pot schimba în orașul acesta al contrastelor, este nevoie doar de puțin mai multă mobilizare și informare. Aștept propuneri, acțiunile vor avea loc, indiferent de rezultatul acestora, totul ține de voi!!!

Pe curând!

Galerie | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Despre cei pe care nu-i ştiţi încă…presenting Ada!

  1. Gabi Pascal zice:

    Succes Ada!

    Credinta le va rezolva pe toate 🙂

Lasă un răspuns

